måndag 28 december 2009

Rebecca pussar mennings fulla tårar


Hej, kära Läsare (dualism)

Ville börja ge min Emilia en puss! För jag saknar dig så himla mycket.

Min magkänsla sa att något inte stämde. Inatt kunde jag inte sova pga att något inte kändes rätt.
Imorse fick jag samtalet som jag nästan hade väntat mig. Det är inte alltid en höjdare att ha rätt.
Fan fan fan.
Får se hur jag gör. Väntar på att mamma ska ringa i eftermiddag det avgör om jag stannar kvar här i Mönsterås en natt till.
Nu gråter jag. Jag som trodde att jag redan hade spillt alla tårar.
Jag tror varenda människa har någon slags litervis tårar i kroppen. Jag tror faktiskt att jag är nära slutet, Men jag blir lika förvånad att jag kan ibland gråta för meningslösa saker. Men idag. Är det inget meningslöst.

Just nu vill jag ge alla en Puss för alla har alltid något man behöver gråta för.
Hoppas denna slängkyss ska få dig att må en aningen bättre.

Ta hand om dig, Ta hand om varandra!
Rebecca

2 kommentarer:

  1. Återigen, fint skrivet, Becca! Tänker på er nu....förstår att de är en tuff tid. Stora kramar till hela familjen!

    SvaraRadera
  2. Så vackert skrivit, vackert som ni!

    SvaraRadera