fredag 1 januari 2010

Rebecca om Förlovningsdags för Emilia och Linus!






Hej, kära läsare!

Ville såklart börja med att gratulera Mina två Bästa vänner Emilia Tingström och
Linus Axelsson till deras Förlovning!
Ett enormt Grattis till er och lycka! made my day när jag såg er ändrad relationsstatus på facebook, Jag är så glad.
Detta inlägg ska bara vara för er, mina vänner.
Inget kan förstöra denna lycka.
Bara så ni vet så blir det skumpa i mängder när ni kommer hem!
Skratt, gråt, sång och kärlek!
Just nu försöker jag ringa runt till alla som inte har sett det än men det funkar inte så bra på en nyårsdag har jag förstått. Just nu så ligger väl alla däckade och inte tagit tag i sitt liv och kollar Realtid på Facebook.
Men jag.. jag såg!
Idag ska jag tänka på er, mina fina vänner! Älskar er!
All lycka till er! Vissa är skapta för varann och det är ni!
Det är er dag idag!!

Ta hand om dig och ta hand om varandra!
Rebecca

3 kommentarer:

  1. Så otroligt glad för deras skull <3 Fint skrivit becca!

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt!!
    Billy&Linus!

    LYCKA!!!!!

    <3
    /Alex

    SvaraRadera
  3. tack min alskade van!! TACK TACK TACK

    SvaraRadera