söndag 17 januari 2010

Rebecca och Simon



Hej, kära vänner!

Jag har bytt till Vänner från Läsare för det känns mer personligare för jag skriver ändå en blogg som är personlig känns då konstigt att jag inte kallar dig för min Vän. För du är ju de. Känns mer intimare. Eller hur?
Mysigt va?

Jag skulle bara sätta på papperet att jag har haft en underbar helg. En helg med glada ansikten, trygghet och värme vad kan man mer begära?

Igår hade jag nog världens bästa kväll med Simon. En sån där kväll med skratt, lek och mys.
I somras lärde jag Simon spela ett kortspel som har sen följt oss. Jag vinner jämt och jag tycker det är kul att Simon aldrig vill ge upp. Han Ska bara vinna. Visst, har vunnit någon gång men mest är det Jag.
Igår lagade vi mat, skrattade och vi var inte bortskämta med kramar och härliga ord.
Det är viktigt att ro om varandra.
Imorse var det svårt att gå upp så jag ville stanna i sängen hela dan. Men verkligheten slår till. Det är som att allt sätter ihåg och det är dags för en ny vecka. Känner dina läppar fortfarande emot mina. Det lever jag på tills jag ser dig om två veckor.

Jag är lyckligast.

Kommentera gärna! Tack för titten!
ReGoSi

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad för din skull gumman att du och Simon har det bra, verkligen! :) Du om någon förtjänar det och jag kan inte annat än önska er all lycka och framgång. <3

    Ta hand om dig så får vi ta och ses, och inte bara säga det som vi är så bra på ;)

    Massor med kramar!

    SvaraRadera
  2. grattis vännen! fina är ni <3

    SvaraRadera