lördag 16 januari 2010

Rebecca är inte uppblåst.. längre



Hej, kära Vänner!

Hoppas ni mår bra där ni nu befinner er.
Jag befinner mig just nu sittande vid min Mac.

Just nu: Jag har hittat som jag tror är vår framtida Mikael Persbrandt.
Joel Kinnaman!!!
Så han tror jag att man får se mer av!

Detta inlägg kommer att handla om hur pass mycket bättre jag mår nu. Fysiskt.
Jag har börjat träna, tänka på vad jag stoppar i mig, alger i tablett form varje frukost som gör mig pigg, havregryns gröt med kanel och äpple bitar kan jag stort rekommendera, en promenad innan frukost, en timmas promenad på kvällen, situps, ingen alkohol om inte till tex glas vin till maten (sen är det alltid härligt och unna sig något med rätt sällskap), godis och chips till helgen, inga hudprodukter med parabener.
Gladare och piggare, ingen uppblåst mage, känner sig smidigare,
orkar mer, har fått mer lyster i ansiktet. Rätt kost kan hjälpa dig få en frisk och vacker hy och skydda den mot onödigt åldrande. Huden byggs upp av matens näringsämnen och får den inte tillräckligt mår den dåligt och blir ful och även Omega-3 är jätte bra för huden så det är mitt nästa grej som jag ska testa.

Mitt nästa inköp blir kapslar (Omega-3) och 2kg hantlar.

Kände att jag ville dela med mig. För lika gärna som man vill dela med sig av sina negativa sidor så är det väl härligt att sen skriva om sitt positiva jag. Jag är sjukt glad. Detta ska jag fortsätta med!

Kommentera gärna! Tack för titten!
ReGoSi

3 kommentarer:

  1. nämen oj! vilket uppsving! vad dåligt jag mår nu då när jag sitter här och äter gårdagens chips och dip ;)
    haha.

    nämen det låter som riktigt bra initiativ. go becca! :D

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med alla dessa positiva effekter:) vad heter hudpridukterna du använder? Vad heter algtabletterna å vart har du köpt dom? Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  3. Bra Becca! Avundssjuk på alla tabletter som ger extra energi, borde prova de jag med :)
    Längtar till vår promenad ihop.

    Go Girl!

    SvaraRadera