onsdag 16 december 2009

Rebecca och mycket annat.





Hej, Kära Läsare.

Om det nu finns någon, Jo, en eller två. Louise Tern är en väldigt trogen bloggläsare och min kära tvillingsyster. Tack.

Jag tänkte börja med att skriva att jag har sovit två nätter på Hotell1.
Då undrar ni såklart varför, Jo, Min kära Simon spelade där med sitt trio band med Dea och Christian. Första natten kommer jag ihåg men andra natten är helt klart suddig efter VIP på La shit, firade Josefin.
I söndags bar det iväg till mitt smultronställe Mönsterås. Där mår jag bra.
Vi firade Simon som fyllt 22år och ja, om 22år fyller han 44år det var jag väldigt angelägen att påpeka hela tiden. Ja därför om jag säger så hela tiden till Simon så glömmer jag bort att jag har 20år till 40. ÅÅååångest.

(Nu pratar vi om något annat, eller jag rättare sagt skriver om något annat)

Tänkte ta upp en pratbubbla om min kära Alovera växt. Det känner du väl till?
Alovera gör man mycket muskelsalvor av och nu har jag fått en som jag ska försöka sköta om. Har lite svårt att ta hand om saker som lever och är grönt, typ.
Men jag älskar utmaningar. Tror det ända är att vattna då å då och spela lite rockmusik ibland, det har jag hört att det ska vara bra. Sen så ska jag prata med min Alovera växt men den har inte svarat på mina frågor, jaja.

Här har det snöat!

Simon och Rebecca har varit tillsammans i 4 år också. Shit vad tiden går fort när man är Kär. älskardigsimon.se

Jul Med Ernst
Är det inte Underbart? Han tycker att ett Zinkspann är värdefullare än en Kristall vas. Är han inte för underbar. Och jag glömmer aldrig när jag såg ett citat på en tändsticksask " När en katt ligger och sover i ett rum, har inte en inredare där att göra" Haha. Är det inte fint?? Det är ju nästan som man blir gråtfärdig.
Jag kan bara säga det att jag kommer sitta bänkad framför tv när de börjar.
När en katt ligger och sover.. hahaha... jaa.. oj oj oj.

Det är min story!
Kommentera gärna! Tack för titten!
ReGoSi

6 kommentarer:

  1. oo! jag laser jamt..jaja hurt! haha

    GRATTIS TILL FYRA AR!!! jihoo!!

    miss ya!!

    SvaraRadera
  2. oo! jag laser jamt..jaja hurt! haha

    GRATTIS TILL FYRA AR!!! jihoo!!

    miss ya!!

    SvaraRadera
  3. oo! jag laser jamt..jaja hurt! haha

    GRATTIS TILL FYRA AR!!! jihoo!!

    miss ya!!

    SvaraRadera
  4. Härlig inlägg,syster!
    -Mys!

    SvaraRadera
  5. haha, som alltid när jag läser din blogg så får jag mig ett gott skratt :)
    keep on bloggin!

    Men du, du måste vara den eeenda som tycker bra om Ernst.
    citat:
    - "färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst"
    - "färgen är som en mogen äldre kvinna som klarar sig på egen hand"

    Hur fasen resonerar han?!?!?

    SvaraRadera
  6. Ernst är konstig, du är bra, Keep on skriva ;-P haha

    SvaraRadera