lördag 26 december 2009

Rebecca om Julens alla hörn





Hej, kära Läsare!

Julafton har precis passerat och jag måste medge att Julen var helt fantastisk.
Jag är jätte nöjd för att det blev så bra till slut.
Kanske var det någon som hörde min inre bön iaf.
Tack.

Dagen innan Julafton började jag, Alex och Mammi i köket.
Jag tog hand om knäcken och sen förberedde jag Janssons frestelse och såklart Granen, mamma och Alex tyckte att det var en jätte tjusig gran och jag måste säga att jag är verkligen jätte stolt över min gran!
Även en ett eget julpynt blev det också. Frostad Äpplen.
En härlig stämning och glada ansikten fick mig att nästan att komma ihåg hur man längtade efter julen igen.
Sådär som det egentligen ska vara.

Julafton fyllde mitt hjärta med syskon, mormor och morfar, skratt, härlig julmat, musik,
Emilia och Linus som ringde ifrån Thailand och önskade oss en God Jul! Tack för det!
Jag grät, hehe. Härligt att höra deras röster igen! Saknar er!!

Ett kort inlägg blev det idag.
Kommentera gärna! Tack för titten!
ReGoSi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar