söndag 30 augusti 2009

This used to be a funhouse




Jag vill inte. Bort ifrån mig.
Visst, du gjorde intryck på mig. Du lyssnade inte bara på mitt yttre utan på mitt inre. 
Du vågade säga vad du tyckte och tänkte. Vilket var nytt för mig. Ifrån någon som jag knappt 
kände. Hur kunde då allt plötsligt vara borta? Allt bra. Allt som man trodde var trygghet och en evighet. Det gör mig så förbannad att jag inte såg. Inte såg vad som kunde hände. This used to be a funhouse - P!NK
Men.. dom säger ju att allt har en mening. Vilka nu "dom" är. 
Det var nära att allt togs ifrån mig. Något som betyder mer. Jag tänker och suckar. 
Försöker istället tänka på framtiden inte på det som varit. Även om det som har varit något betydelse fullt.
Than in this haunted memory - P!NK
I can be so mean when i wanna be,
I am capable of realy anything,
I could cut you into peices,
But my heart is, broken.


På Något sätt.
Försvinn. 
Bort. 
Tack för titten!
ReGoSi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar