torsdag 11 juni 2009

Rebeccas förändring

Nu är det dags mina vänner, dags för att Rebecca Augustsson tar tag i sitt liv på riktigt. Det blir faktiskt en stor förändring. Både psykiskt och fysikst. Idag köpte jag mig en Nike-hoddie och den är redigt Nice! 
Så nu väntar jag på min andra hälft Maria "Mis" Sund att hon ska ringa så vi kan ut och gå i det härliga vädret. Kan nog gissa att vi har mycket att prata om, om jag känner henne rätt. Haha. 
Tillbaka med den stora förändringen, nä men. Nu blir det till att tänka i andra banor och verkligen ta tag i sitt liv. Vill ha en karriär och det är den jag siktar högt på nu. Så Stockholm blir det iallafullafall. En bra början kanske. Idag blir det hälsan och jag har ätit makrillsallad och vindruvor, sen blir det korvgrillning man kan ju inte äta nyttigheter jämt liksom. Vem pallar de? Inte jag. Jobbade idag till 17.00 och satt i kassan, det gick bra. Börjar komma in i det nu. Stressigt? O JA. 
En trevlig tanke dyker upp då och då till mina vänner där hemma i Oskäshamn. Hoppas ni har det bra. 

Igår lånade vi Janes lägenhet och där lagade jag och Simon mat, hyrde en film. "TAKEN"
Riktigt riktigt jävla bra! Den rekomenderas! Sommnade lagom sent.
Allt är så himla bra och jag är så nöjd hur saker och ting är. När jag tänker efter. Det kanske är så när man känner att man börjar bli mer och mer nöjd med sig själv. Nästan säker på det. 
Så det där med förändring kanske inte är så dumt ibland men man måste bara inse att man kanske behöver det. En del behöver det inte alls medans en del behöver det enormt mycket. Nu ska det bli skönt med lite sol och Maria det kan jag behöva efter en dag i kassan. 
Ser framemot de! 

Tack för titten!
ReGoSi


1 kommentar:

  1. Taken är ruskigt bra film!
    Jag var helt fast under hela filmen =)

    Skönt att höra att du mår bra.
    Tack för att du kom på min student också, och tack för presenten!

    Ha det bra. Kram!

    SvaraRadera