onsdag 18 november 2009

Rebeccaärbitter.nu


Egentligen skulle jag behöva skriva om alla livets problem men det är ju inte kul för det räcker ju bara om du öppnar dagen tidning.
Eller gå in på Aftonbladet. se

Jag ska försöka skriva något som är glatt men det blir nog lite svårt (se där, jag misslyckades redan).
Jag tänkte skriva om att jag vaknade av min övre granne kl. 07.30 imorse av ett ljud som lät komma ifrån en studsboll. Tänk dig.. ”Bonik, bonik, boink..bonikbonikboink…”
Så höll det på säkert i en timma och det var ett riktigt störande ljud. Svårt att tro men tro mig!
Så därför har jag köpt ett borr maskin och nästa gång hon får för sig att studsa studsboll
kl. 07.30 på morgonen så ska jag borra håll i mitt tak så bollarna aldrig studsar tillbaka till henne utan dom landar hos mig.

Å vad glad jag känner mig! Ja, sannerligen.

Rebeccaärbitter.nu


Kommentera gärna! Tack för titten!
ReGoSi

2 kommentarer:

  1. haha. becca, du är så skojfrisk :)

    vet du, jag tror att den mörkare delen av året för med sig lite mer bitterhet hos alla.

    själv känner jag av slängar av pms lite närsom.

    det är då man behöver vara barn, då sommaren kändes tillräckligt lång så att man sen kunde möta höst och vinter med ett leende.

    tack för mig.

    LolloT

    SvaraRadera
  2. HAHA, rebecca, det var en bra lösning det! Du är så kreativ!

    SvaraRadera