onsdag 11 november 2009

Rebecca tager du P!nk? JA





Jag har hittat min framtida fru om jag byter sexuelläggning.. P!NK.

Igår intog hon scenen i Globen och för mig kommer det vara det största nånsin.
Jag är kär.. Timmar med det högsta musikaliska och sceniska som finns. Jag kommer aldrig vara såhär nöjd med någonting som när jag gick och lyssnade på världens vackraste kvinna med en röst som ingen annan. Det går inte en dag utan P!nk, hon finns överallt. I min mp3, i min dator, i mina live dvd skivor och framförallt i mitt hjärta. Jag vet att jag aldrig kommer att kunna som hon men i duschen så är jag någon helt annan när jag tar ton. P!NK. 
Jag är helt såld över hesiga rock röster men hon har något speciellt. Hon backas även upp med helt grymma musiker så jag visste att jag skulle bli nöjdas på jorden. och det tänker jag fortsätta vara för en stund.. Efter hitlåt efter hitlåt trodde jag ett tag att jag kommit till 
Funhouse-P!nk- Heaven. 

Kommentera gärna! Tack för titten!
ReGoSi

3 kommentarer:

  1. Jag har också börjat uppskatta hennes musik alltmer. Hon har en grym röst och hennes låtar är en blandning av rockigt, ballad och glad-låtar =P.
    Lyckost! ^^

    SvaraRadera
  2. JAG ÄLSKAR P!NK! Kan inte få nog av hennes musik. Är lite avundsjuk nu!

    SvaraRadera
  3. Jag såg henne när hon var i Stockholm för två år sedan.
    Hon är magisk live!

    SvaraRadera