söndag 22 november 2009

Rebecca njuter för ögonblicket


Jag stannade upp för en sekund och njöt.Njöt av frihetens enkla drag.

Igår mötes jag av ett sagolikt vårväder (aprilväder om nått) tog på mig minna stövlar, en gosig halsduk som gömde mitt trötta ansikte sen blevdet en tripp in till stan i 4timmar. Lite bakrusig men inte mycket ,det känner inte jag men hur jag vet det är för jag Alltid är så sugen på en kall cola. Den njöt jag av igår.


Jag stannade upp och myste bland garnen i affären, jag började sticka min egen halsduk förra året men det trasslade till sig så jag kunde inte fullfölja men jag ska göra en till nästa höst och vinter har jag tänkt. Njutbart.


Det finns inget ljuvligare än att gå fram och tillbaka, studera folk och deras vardag genom att höja musiken i mina hörlurar och bara för en stund njuta, i sin egen vardag.
En fråga! När glömde vi bort att njuta?

Vi glömmer inte men vi tänker inte på Varje njutbart ögonblick. Ta vara på den.

Kommentera gärna! Tack för titten!

ReGoSi

1 kommentar:

  1. en upprepning: Du skriver så fantastiskt bra! så inlevelserikt, man glömmer omvärlden för en stund då du berättar.

    ville bara säga det.

    Love L

    SvaraRadera