torsdag 10 september 2009

Fashion Illustration by Me





Vad har hänt. Nu blev allt verklighet. Jag ska jobba. 
Flyttat till Stockholm och fixat jobb på min egen hand. ZARA. Jag är så stolt över mig själv.
Tråkigt att höra hela tiden men så är fallet. Ut med er! Gör vad ni vill! Inte vad andra vill eller vad andra tycker! Jag gjorde vad jag ville och hittils har det gått bra. 

Har tittat på Höst kollektionen by ZARA och den är så spännande. Vill ha!

Tog pennan och tecknade lite Fashion Illustration, by myself. Bara för att det är ett stort intresse.
Skrivit även ner det viktigaste. När det grundades. Deras affärs idé. Framgång. 
Jag tycker det är viktigt att komma förberedd. Tar det på största allvar. 

Nu ska jag fortsätta skissa. Sprudlar ideér. 

Tack för titten! Kommentera gärna!
ReGoSi


2 kommentarer:

  1. Fasen va duktig du är.. jag måste faktiskt erkänna att jag är avundsjuk påre, vill också bo där uppe=) får väl glädja mig med att jag iaf kommit bort från ohamn.

    stolt över dig. lycka till!!
    puss o kram Sandy.

    SvaraRadera