tisdag 22 september 2009

En Sammanfattning.





Kan jag sammanfatta? Aldrig varit min bästa sida i skolan. Men nu, är det min blogg och jag gör som jag vill utan att Karim ska rätta. 
Förra veckan var en hektiskt vecka. All information, allt man ska kunna och allt man ska göra. Jag troddealdrig jag skulle fixa det men nu känns det mycket bättre. Eller lite bättre.
Jag måste börja med att skriva att jag pallar inte med bitchiga citygirls och efter förra veckan så trodde jag, bokstavligt talat att alla elaka människor är samlade och jobbar på ZARA. 
- Var inte rädda att fråga! säger en del men.. en suck.. hade man ju inte kanske räknat med att få som svar. Men ett men till. Jag har även hittat en super go tjejja vid namn Joanna. Tack! 
Vi lunchar och köper en latte varje morgon innan morgonmöte. Där vi gå genom
hur kollektionerna ska vara uppbyggda, hur Chanel hörnan ska se ut, vilken budget vi har och så klart vad vi har för områden. Jag har fått lära mig kassan så jag hoppas verkligen att jag ska bli kassörska. 

Något jag har tänkt på sen jag flyttade hit är att Alla äter nyttigt. Vad tog Mac Donalds vägen?
Att dom får på sig byxorna igen som hade när dom var nio, nä men på ett ungefär. Jag vill inte få mig byxor som jag hade när jag var nio för det första tror jag inte att dom var så snygga och för det andra så trivs jag som jag är. Men nu när man lagar mat själv så är det jätte kul att hitta på och leka med fantasin, tar i för sig mycket ifrån mammas matideér. För att hon lagar super gott! 

Louise Tern var hos mig förr förra helgen. Jag behövde en vän som henne. Vi shoppade, åt korv, gick längs Drottninggatan, Gamla stan, tog kort, hyrde skräckfilm som den gamla goa tiden. Men jag saknar alla andra.
Emilia, Louise E, Linn, Frida och Alex.. ni är mina änglar..

Tack för titten! Kommentera gärna!
ReGoSi



2 kommentarer:

  1. Himla bra sammanfattat! Karim skulle blivit stolt..

    Tack,för några timmar in the City!
    Får ta en latte nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Det var kul att vi hann ses en sväng i stor staden :)
    Kanon god kaffe dessutom!!!

    SvaraRadera