tisdag 25 januari 2011

Rebecca om rastlösheten.




Kör arga leken med min trägubbe. - jag vann!

Hej kära Lekkamrater!

Sitter vid mitt skrivbord och tittar ut igen. Den här gången är det mörkare och blötare ute. Trafiken har minskat. En och annan ambulans och polisbil har bråttom. Jag vet inte om det är ammoniaken som gör mig rastlös och sugen. Jag har färgat håret och har inhalerat ammoniak. Mina händer skakar och fötterna vill inte vara stilla. OM jag inte visste bättre så hade jag trott att min mobil fått för sig att jag flörtar med den, jag sneglar på mobilen hela tiden, så jag ska inte klandra honom för att det inte skulle kunna vara så. Men det är inte så. Jag väntar på ett samtal. Ett efterlängtat samtal. Eller väntar jag i onödan? Kanske de.

Om jag skulle ha en passad bakgrunds låt nu skulle de vara något cirkus –aktigt. Något knasigt. Varför blir jag aldrig nöjd? Det enda jag är nöjd med är min mac – den lilla svarta.

Tänkte dela med mig med bilder som kan sammanfatta min rastlöshet.

Enjoy

Kommentera gärna!

Tack för titten!

ReGo

1 kommentar:

  1. Jag tycker allt det ser ut som gubben vann.. han ser betydligt argare ut än dig!=) lillo kolla när du vill ha mig, är på varje helg :D /mis

    SvaraRadera