söndag 2 januari 2011

Rebecca om ett Hopp på ett gott 2011


Hej Kära Lekkamrater!
Då var vi här igen. Början på ett nytt år. Början på nya äventyr. och början på en ny historia.
Om man sammanfattar 2010 har det varit mycket känslor som du vet kanske. Året 2010 började inge vidare..

Två "himlafärdar" (Min Morfar och senare hans syster), En födelse, En ny stad, En lägenhet, En ny skola, Nya rutiner, Nya vänner.. Även om jag inte trodde att året skulle innehålla mycket glädje(på min sida) med tanke på början av året Morfar bortgång har jag ändå lyckas att resa på mig och blivit starkare. Jag vill tro de iallafall.
Mitt nyår var fantastiskt. Skratt, gemenskap och i glada vänners lag. Vad kan man mer önska?
Snart drar jag mig tillbaka till Skåneland. Då har jag mycket att göra!

Jag hoppas att Ditt år och att ditt nya år kommer att bli fantastiskt! - För jag ska ha ett fantastiskt år!
Snart kommer pappa och då blir det lite julgröt..
Tack för titten!
Kommentera gärna!
ReGoSi






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar