lördag 18 september 2010

Rebecca om att bara säga Hej, Hej




Hej kära Lekkamrater!

Hoppas att ni dricker mycket te och scones nu, för det får man, det är ju höst!
AUTUMN.

Äntligen har jag fått koll vart jag hamnar om jag tar den bussen, vilken buss jag ska ta här i Malmö.
Det känns riktigt bra.

Igår var det Party med tjejerna här i Skåneland. Jag har idag träningsvärk efter alla danser man körde på under hela kvällen. ”Salt&Peppar-dansen”. Det var enormt kul!

Pratade med min kära tvilling på telefonen idag och fick vara med när hon bröt i ihop av skratt och sådant smittar ju av sig. Hahaha. Lagom när man är runt folk och så skrattar man och folk tittar lite snett. Underbart..

Nu sitter ska jag kolla på Sagan om Konungens Återkomst. Jag har fått lite Sagan om Ringen-sug.
Ibland är det skönt att komma in i en annan värld. Den bästa gåvan människan har fått är Fantasi.
Den gör den svart/vita dagen till färg tv ibland. Det är härligt.

Amen HAAALLLÅÅÅ...

Nu har jag tänt ljus och ligger i sängen med täcket runt mig och ska snart se filmen.

Inget långt inlägg den här gången.. men nu vet ni att jag lever iallafall!

Ta hand om dig och varandra!
Kommentera gärna! Tack för titten!
ReGoSi

3 kommentarer:

  1. härligt att du trivs!! är så glad för din skull Becca, Malmö verkar passa dig som handen i handsken!!

    saknar dock att höstmysa med dig på något café... i höstens färger med en kopp the...

    love you
    your Billy

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du trivs där du är! Ditt glada humör smittar av sig :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha!! Askul!!

    Du är liiiite rolig!
    Kul att du trivs i Skåneland!

    SvaraRadera