tisdag 30 november 2010

Rebecca om Mellan hjärna och hjärta


Textfärg

Hej kära Lekkamrater!
Ett tag sen sist. Vad som har hänt? -oj, vart ska man börja?
*Falling to Pieces
*Tenta
*Onödiga saker
*Nödvändiga saker

Egentligen har jag inget att säga. Inget sånt här "tänkvärt" blogg inlägg. Men ibland kan de vara skönt. Just nu är jag mellan himmel och Helvete. Mellan Ett och Noll.
Det har jag varit ganska länge. Inga beslut kan tas eftersom jag inte vet vilka belsut som finns.
Jag är mellan Hjärna och Hjärta.

Hoppas på Vår snart. Det ligger mellan Vinter och Sommar. Äntligen något. Konstigt att det finns människor därute som kan läsa mina ögon som en dagbok. Jag vill inte vara skyldig till några tårar. Vem vill vara de?

Jag var tvungen att skriva av mig lite även om de inte är lätt att förstå.
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar